Kompenzace zatížení u vrcholových sportovců

Většina sportů vyžaduje jednostranně zaměřenou fyzickou práci těla (např. tenista zatěžuje více horní končetinu, ve které drží raketu, stejný případ nastává u hokejisty, golfisty, mažoretky a dalších). Toto asymetrické zatížení končetin může vést ke stranové svalové nerovnováze. Ta způsobí přetěžování pracující končetiny. Důsledek se může nepříznivě promítnout do celkového držení těla, do statiky páteře, v podstatě je zasažen celý pohybový aparát.

Z toho důvodu je nutné vyváženě kompenzovat jednostranné zatížení sportovců, aby nevznikaly markantní asymetrické svalové dysbalance. Cviky cílené na odstranění přítomné nerovnováhy můžeme najít například ve cvičebním systému Pilates.



Nejbližší úvodní lekce

Skupinová úvodní lekce probíhá každou středu od 19.00 hodin (55 minut / 300 Kč). Absolvování úvodní hodiny je nezbytné, abyste se mohli účasnit skupinového cvičení v rámci lekcí dle rozvrhu. Přihlásit se můžete na čísle 602 603 603.


Nové pomůcky

V poslední době přibylo do studia několik nových pomůcek: Bodhi, Duet a Yamuna® Fitness Wakers. Rozhodli jsme se Vám je představit v samostatném článku.


Uvítáme v týmu nové instruktory

V našem týmu je volné místo pro instruktorku pilates (ideálně se znalostí cvičení na strojích Reformer). Uvítáme mezi námi i studenty fyzioterapie. Rozsah a forma spolupráce dle dohody. V případě zájmu a pro více informací kontaktujte Gábinu Němečkovou na emailu gabriela@mypilates.cz.


Zakládáte studio?

Poradíme vám, jak na to. Máme zkušenosti s výběrem vhodného prostoru, upozorníme vás na možná úskalí provozu, pomůžeme vám zvolit správné vybavení. Kontaktujte Gábinu Němečkovou, která s vámi probere možnosti a podělí se o zkušenosti s vedením studia.