Kompenzace zatížení u vrcholových sportovců

Většina sportů vyžaduje jednostranně zaměřenou fyzickou práci těla (např. tenista zatěžuje více horní končetinu, ve které drží raketu, stejný případ nastává u hokejisty, golfisty, mažoretky a dalších). Toto asymetrické zatížení končetin může vést ke stranové svalové nerovnováze. Ta způsobí přetěžování pracující končetiny. Důsledek se může nepříznivě promítnout do celkového držení těla, do statiky páteře, v podstatě je zasažen celý pohybový aparát.

Z toho důvodu je nutné vyváženě kompenzovat jednostranné zatížení sportovců, aby nevznikaly markantní asymetrické svalové dysbalance. Cviky cílené na odstranění přítomné nerovnováhy můžeme najít například ve cvičebním systému Pilates.



Nové pomůcky

V poslední době přibylo do studia několik nových pomůcek: Bodhi, Duet a Yamuna® Fitness Wakers. Rozhodli jsme se Vám je představit v samostatném článku.


Nejbližší úvodní lekce

Skupinová úvodní lekce probíhá každou středu od 19.00 hodin (55 minut / 300 Kč). Absolvování úvodní hodiny je nezbytné, abyste se mohli účasnit skupinového cvičení v rámci lekcí dle rozvrhu. Přihlásit se můžete na čísle 602 603 603.


Uvítáme v týmu nové instruktory

V našem týmu je volné místo pro instruktorku pilates (ideálně se znalostí cvičení na strojích Reformer). Uvítáme mezi námi i studenty fyzioterapie. Rozsah a forma spolupráce dle dohody. V případě zájmu a pro více informací kontaktujte Gábinu Němečkovou na emailu gabriela@mypilates.cz.


Zakládáte studio?

Poradíme vám, jak na to. Máme zkušenosti s výběrem vhodného prostoru, upozorníme vás na možná úskalí provozu, pomůžeme vám zvolit správné vybavení. Kontaktujte Gábinu Němečkovou, která s vámi probere možnosti a podělí se o zkušenosti s vedením studia.